förståelsens krokiga stig

tisdag 17 januari 2012

30 januari smäller det

Jag har fått kallelse till operation av öga nummer ett. När jag sa att jag snart inte kan jobba då fick jag förtur. Oj oj vad det ska bli underbart. Idag har jag skrivit en jobbansökan som försvann innan den blev sparad. Jag var färdig att börja gråta när jag var tvungen att skriva om min fina presentation med huvudet i en sned vinkel och kisande ögon. Men nu är det bara att se framåt och hålla alla tummar o tår för att en underbar vår väntar.

Kram o återkommer

4 kommentarer:

  1. Underbart!

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Oj, detta har jag missat (jag är dålig på att hålla kontakt och läser sällan puffbloggarna då jag inte har något att "ge tillbaks"). Skönt att operationen blir snart, förstår att du saknar skrivandet så nu håller vi tummarna.

    SvaraRadera
  3. Håller också tummarna, det vet du! Även med ev nytt jobb! Kramar från Ethel

    SvaraRadera
  4. Du har en award att hämta på min sida.
    http://novellbloggen-razaha.blogspot.com/2012/01/awarder-till-mig-fran-andra-bloggerskor.html
    Lycka till med operationen
    Kram

    SvaraRadera