förståelsens krokiga stig

onsdag 3 mars 2010

attraktion

Dina ögon fastnade i mina så fort du såg mig, sa du.
Jag kände mig mest generad av dina beundrande blickar,
inte innan långt senare på kvällen, när du la din hand på min rygg
kände jag hur värmen spred sig i min kropp.

Du måste intuitivt ha vetat vad jag attraheras av,
starka varma händer, en mjuk men krävande mun, hårda muskler
en man som står med fötterna på jorden och inte ifrågasätter sig själv
- en dominat man.

När du lade en hand på mitt lår blev jag knäsvag
när den vandrade vidare till mitt bröst försvann allt blod från min hjärna
när du såg på mig vek jag undan med blicken och gömde mig mot ditt bröst.
jag ville försvinna in i dig, bli en del av dig,
känna  hur sinnlighet, tillfredsställelse och viktlös harmoni tog över mitt inre.

4 kommentarer:

  1. :) Jag blir liksom lite knäsvag - vilket låter urdumt att säga ;) - men just så vill jag ju känna ibland. Vackert!

    SvaraRadera
  2. Sinnligt. Gillar.

    SvaraRadera
  3. Mycket, mycket känslomässigt igenkännbart.
    Bra!

    SvaraRadera