förståelsens krokiga stig

fredag 17 mars 2017

nämna

Nämnas bör att detta aldrig skulle hända på min arbetsplats!

"Jag vet att ni alla gör ert jobb efter bästa förmåga", sa chefen "men jag vill ändå nämna några."
"Ing-Britt, du har verkligen kämpat för att få till ett gott samarbete mellan dig och din kollegor. Jag har sett hur du målmedvetet arbetet för att göra alla involverade, känna att dom är värdefulla i teamarbetet. Du ska veta att du är mycket viktig i arbetsmiljöarbetet här på..."

Där någonstans hörde jag att att mobilen ringde och insåg att jag låg i min säng och allt bara var en dröm..så klart...


Bildresultat för maktfullkomliga chefer

6 kommentarer:

  1. Låter som en önskedröm. Fin bild ur någons liv.

    SvaraRadera
  2. Oj så snopet att vakna upp när man önskat att det var sant! Roligt och bra skrivet :)

    SvaraRadera
  3. Dessa dumma opersonliga mobiler som bar förstör och stör hela dygnet runt. Eller har du en mega smart fån? En som vet vad som ska hända om en vecka eller två. Hoppas det.
    Kul inlägg, med en härlig klick av allvar i texten.
    Vårkramar från Bosse

    SvaraRadera
  4. Sommarkram. Hoppas allt är bra med dig.

    SvaraRadera