förståelsens krokiga stig

tisdag 19 april 2011

att begära

"Jag begär inte mycket" sa han, "bara att du följer med." "Bara att jag följer med" nästan skrek hon. "Dina föräldrar ser vår relation som ett stort nerköp för dig. Dina systrar har upprepade gånger gjort klart för mig att de hade en mycket bättre frukandidat i sin bekantskapskrets. Din mamma berättar för alla sina väninnor, och har till och med gått ut i Svens Damtidning med, det hon tror är sanningen om mig, och du tycker inte du begär mycket." sa Sofia till sin prins.

6 kommentarer:

  1. när det kostar mer än det smakar...

    SvaraRadera
  2. Ha, ha...detta gav mig dagens skratt när jag insåg vem du syftar på.
    I helgen hörde jag att kungen kallar sin fru för skitkärring, och en av mina kamrater som vistas i närheten hörde henne komma med kommentaren. "Du kallar inte mig för skitkärring en gång till..."

    SvaraRadera
  3. haha är det som razaha säger.
    Bra skrattade också.

    SvaraRadera